vineri, 25 februarie 2011

un om de'a dreptul tare

printr-una din cautarile mele pe net...am ajuns sa dau peste acest site http://www.nikolicivasilie.ro/, care la prima vedere nu mi-a transmis nimic, ba din contra mi-a aparut o poza cu un om mai invarsta, ceea ce m-a facut sa-mi pun indoieli cu privire la continutul site-ului, chiar sa'mi zic in gand "ce-o fi cautand mosu' asta pe aci?"

insa m-am decis sa-l explorez un pic...dand un singur click si ajungand la categoria personale m'a atras ceva si anume ca facuse liceul piarist din Timisoara...am deschis cateva documente postate si ceea ce am citit m-a dat pur si simplu pe spate, mai ales prin capacitatea si simtul de a scrie...v-as ruga sa explorati si voi macar o parte din viata acestui minunat om schita biografica.

simply surprinsing :)...

una din cugetari : "In tara in care sunt mai multe lichele decat oameni cumsecade prefer sa am mai multi dusmani decat prieteni"

Niciun comentariu: